Sängen här och dessutom sommaren.

Jag skrev klagoinlägg och klagoinlägg om den där sängen men när den väl har landat skriver jag ingenting. Tjejerna älskar den i alla fall och har kommit in i den riktigt bra. Och den funkar för oss alla. För vaknar Novalie på natten så lägger sig någon av oss hos henne och Alexis stannar då i sin säng. Vilket gör att alla sover lite bättre. Det var inget fel förut men nu sover vi inte lika trångt.

Sommaren är äntligen här, om jag ska bryta mönstret å inte skriva om sängen.
Det har varit varmt, soligt och idag är det bröllop i kungahuset. Sedan dröjer det innan nästa bröllop på deras sida, antar jag 😉
Jag är hemma på timmar så jag ska åka och jobba igen om en stund. Men jag hoppas att gamlingarna tittar på det. Men tror det endast sänds live på webben? Så det lär väl inte ske då. Jag blir så fascinerad av uppståndelsen kring dessa bröllop. Men det är ju intressant. Iaf lite. Det är kärlek som firas. Om mitt bröllop analyserades så till den grad. OMG. Sedan är det fina kläder, det går inte att sticka under stolen med.

Dröjer nog inte länge förrän det är en bulle i ugnen där heller. För när denna bröllopsfebern har lagt sig så är det nästa diskussionsämne i media. När bebisen kommer. PÅ tal om bebis så ska ju Madde snart ha sitt andra. Så det blir en till liten royal.

Vi har funderingar på att åka ner till Kalmar i sommar i alla fall. Men vi får se. Vi har ju som sagt drömmen om att flytta i höst och pengarna behövs till det men samtidigt värdesätter jag tid med familj å vänner. Det är bara under diskussion. Kristoffer har ju semester men inte jag. Det är inte omöjligt 🙂
Ha en bra lördag 🙂

Tack för att du har något att säga!

