En arg mamma

Lekmer. Vi tänkte att det går ju fort att få beställningen. Så vi köper några paket till Alexis. Vi köpte även två par skor åt henne. Efter tre, fyra dagar utan leveranskvitto går jag in på deras hemsida och försöker hitta något kontaktformulär. Väl där så står det något i stil med OBS OBS pga lagerflytt så kommer många leveranser att levereras i början på nästa vecka. Typiskt tänkte vi då men accepterade det. Självklart blir logistiken lidande. 

När vi väl fick paketet så stämde alla varor utom en, den vikigaste spidermanskon som Alexis valt. Hon fick samtidigt sina Hello Kittyskor men hon lät besviken. Istället för spidermanskon som skulle varit i storlek 28 kom ett par Disneys cars sandal i storlek 27. 

Letade reda på det där kontaktformuläret igen och beskrev mitt problem. Ett par dagar senare får jag ett ursäktande mejl och så sa hen att hen skickat den rätta varan och hur jag sedan skulle göra för att skicka tillbaks den felaktiga. Samtidigt försökte vi förklara allt detta för Alexis som tyvärr får vänta lite längre. 

Denna gången gick leveransen lite snabbare. Och jag skulle äntligen hämta spidermanskon! Öppnar paketet WOW spidermanskor!! På skokartongen står det storlek 28. När jag öppnar kartongen så ser skorna väldigt stora ut. JAVISST!! Storlek 31 för helvete. Alexis kommer och ser spidermanskon. Skiner upp som en sol och är lycklig. Men det varade bara ett par sekunder. 

Jag förklarade att vi måste skicka tillbaks den skon också. För dom är alldeles för stora. Hon tittar på mig som om jag skämtade men när hon inte fick skorna insåg hon att det var allvar. Jag visade henne siffrorna i skorna 3a 1a. Och att hon ska ha en 2a och en 8a. Hon gråter och hon gråter när jag stänger kartongen. Hon har väntat sedan den 13 april på att få skorna.

Hon säger att det går visst bra med dom skorna. Att det gör inget att dom är för stora. Men det gör det ju. Hon gråter tills dess att jag också nästan gråter. Jag har mejlat dom om problemet igen då de inte har någon telefon på det stället. Och väntar nu på svar!!! Den 13 april gjorde vi beställningen. Men leveransen skulle dröja till efter hennes födelsedag. Fine. Men nu är det den 2 maj och den rätta skon syns inte till!!

Kompensation för en fyraårings brustna hjärta och en mammas tålamod? Lekmer. Nä det blir det aldrig mer. När detta är ur världen så är det jollyroom för hela slanten om vi ska köpa leksaker och dylikt på nätet. 

Vi borde fan få skorna gratis!!!!!!!

Annonser

2 thoughts on “En arg mamma

  1. Hej! Vad tråkigt att ni har råkat ut för detta. Vi vill gärna att vi provar att handla hos oss! Vi har snabba leveranser, en kundtjänst ni kan nå via telefon, och alltid fri frakt! Skicka gärna ett mail till socialamedier@babyland.se så ordnar vi en välkomstrabatt till er. Ha en fin vecka! =)

Tack för att du har något att säga!

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s