Kanske en dikt på bröllopsdagen? När den nu blir.

Ur djupet av avgrunden hittade jag ut.
Mitt liv fann en mening, behövde ej ta slut.
Insöp all kärlek, för det kunde va på lånad tid.
Att det skulle vara för evigt, ville jag då inte kännas vid.

Tack för att du hämtade upp mig när jag inte hade någon grund,
Tack för att du valde för evigt och inte bara en stund.
Du har gjort mig stark och till den tjej jag vill vara.
Nu har vi två barn och det är inte så bara.
Massa kärlek omsveper mig.
Tack för att jag får älska dig.

One thought on “Kanske en dikt på bröllopsdagen? När den nu blir.

Tack för att du har något att säga!

