En dag ute i det, än så länge, gröna.

Denna söndag spenderades ute. Med fika på Bolleberget.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Helgen gick för fort och imorgon är det måndag igen. Jag ska tillbaks till praktiken jag började på i måndags och så rullar det på. Alexis avdelning ska till brandstationen imorgon vilket hon pratat om sedan de tog upp det på förskolan för några veckor sedan, sen undrar hon hur många dagar det är tills snön kommer(på tisdag varnar dom för snöblandat regn så det är väl på gång). Nästa helg har vi pratat om att åka till badhuset. Vi får väl se hur det blir med den saken! Först ska en till vecka med både föräldraråd på förskolan och jympa för Alexis del avverkas.

Innan jag går och lägger mig ska nästa veckas ”matsedel” skrivas.
God kväll på er!

One thought on “En dag ute i det, än så länge, gröna.

  1. Härlig utflykt! Jag hinner inte heller blogga så mycket nu, jag VILL, men det är sällan jag har två händer fria och tid över. Samma sak när det gäller att kommentera hos andra.

Tack för att du har något att säga!

