Skärpning

Jag önskar att tiden fanns för fler blogginlägg. Förr var jag flitigare. Kunde till och med ha anteckningar i telefonen om funderingar jag hade som jag ville skriva av mig om. Men nu, med två barn å heltidsjobb, räcker inte tiden till. Å då levererade jag åtminstone inlägg veckovis. Jag har appen, som jag använder mig av nu. Jag är väldigt dålig på att använda den även om det är det smidigaste sättet då den alltid är med mig.

Jag följer även en del bloggar. De läser jag men hinner inte kommentera. Vilket känns tråkigt då jag gärna gör min röst hörd!
Jag ska skärpa mig.

Idag har jag varit ledig, nästan. Möte på några timmar men annars så. Vad har jag gjort då? Tagit det lugnt. Medan jag var på möte tog Kristoffer ungarna till lekplatsen. Jag fick ett mms med en bild på glassätande tjejer. Är det semester så är det!

20140610-223258-81178042.jpg
Lägg gärna märke till glasstjuven som vill göra allt lika som syrran. Gärna i allt. Skriker å gormar Alexis för skoj skull gör Novalie det också. Dansar hon, hoppar hon gör Novalie likadant. Storasyrran är idolen, förebilden. Ungefär så som det ska vara.

Imorgon jobbar jag kväll. Heja mig! Och heja pappan som sköter allt på hemmaplan!
Godnatt

One thought on “Skärpning

Tack för att du har något att säga!

