Sommar

Jag har jobbat klart mitt vikariat för den här gången så nu har jag tid att blogga 😉 Idag har vi varit på stranden. Jag skulle inte skryta om några varma grader i vattnet. Bättre var det i luften. 20 grader då åtminstone. Vattentempen funkade när man varit i ett tag. Då kroppen kylts ner och nästan domnat av 😜

I helgen var det marknad här så det blev karusellåkning så det stod härliga till för Alexis. Novalie hejade glatt på. Hon får åka nästa år.
Dessutom var Frida med familj här och vi har inte setts på lääänge så det var kul. De kommer upp från Västerås till Fridas pappas stuga till helgen igen och då ska vi sova där. Då får vi mer tid tillsammans. Det har ryktats om rosé, vilket inte är mig emot nu när jag varken är gravid eller amma.
På fredag är det dessutom lite partaj för min del så det blir vin i dagarna två för mig.

Jag är lite ledig nu fram till den 18 juni då nästa vik börjar. Har en del att göra inför det vikariatet och blir bollad fram och tillbaks mellan olika chefer med mina frågor men nån gång får jag väl svar på dom. Tråkigt när det blir så.

Jag har dessutom blivit klar med den poncho jag gjort till Alexis.
Tog en tid men till slut så!

20140602-192213-69733016.jpg

20140602-192211-69731737.jpg

20140602-192212-69732166.jpg

20140602-192212-69732653.jpg

20140602-192211-69731291.jpg

Vi skrivs!

2 thoughts on “Sommar

  1. Att bollas mellan olika chefer för att få ett svar låter precis som hemtjänsten! Hoppas det ordnar sig men det gör det säkert. Vilka härliga sommarbilder på din fina familj!

    Kram

Tack för att du har något att säga!

