En bra vecka

Första jobbveckan avklarad och jag känner mig ganska säker på min sak. Börja lära känna både personal och kunder. Så det kommer nog bli roligare och roligare ju mer jag kommer in i det. Men saken är den att jag endast är på detta ställe maj ut. Sedan ska jag göra entré på nästa. Med ny personal och nya kunder. Men det kommer nog gå minst lika bra.

Efter två jobbade kvällar och så en dag på det så blev det äntligen helg. Egentligen hade jag bara velat ligga på en filt utanför vår lägenhetslänga och höra hur ungarna lekte och så deras fader vakade över dom. Så blev det inte för nu i veckan fick jag en biljett till travet i Gävle där det var familjedag. Det var hoppborg och så hade vi fått matbiljetter. Det var ansiktsmålning, fiskedamm och så massa gratisreklam i form av godis eller småsaker. Alexis tog flera tablettaskar. Kände att hon hade fri tillgång där eller något. Så hon var nog nöjd.

Detta bildspel kräver JavaScript.


Det stod att det skulle vara ponnyridning men det verkade vara indraget eller något. Det fick ingen nöd på oss. Vädret gick inte heller att klaga på. Tror vi alla har fått lite färg i nån form även om vi alla var insmorda. Vill inte ens tänka på hur de som inte hade respekt för solen känner sig nu. Som kokta kräftor skulle jag tro.

One thought on “En bra vecka

  1. Majsolen kan vara väldigt stark så det gäller att vara försiktig. Bränna sig är liksom ingen hit direkt. Varken för stora eller små…

    Kram

Tack för att du har något att säga!

