Dagen är till ända

Ja. Första arbetsdagen som en i gänget är till ända. Gick väl reko. Trögstartad morgon med alla tankar i skallen som snurrade efter introduktionsdagarna. ”Hur var det nu…”, ”skulle den vara så…” ”Vart ligger det?”, ”fanns den där?”. Jag redde ut det mesta.

Var det något så vare bara att fråga även om jag kände mig som en nörd ibland. Men det kommer nog bli bra det där. Jobbar där maj ut sen ska jag gå på andra ställen. Så jag hinner bara bli varm i kläderna här. Men ombyte förnöjer 🙂

Just nu har jag en deg på jäsning. Det ska bli 4 limpor rågsiktsbröd. Hoppas det blir bra annars har övriga familjemedlemmar inget bröd på morgonkvisten. Ledig imorgon så det var en mjukstart som sagt. Sen ere kvälls pass som gäller 🙂
Heja mig!
Trevlig kväll!

One thought on “Dagen är till ända

  1. Skönt att ha första dagen avklarad! Du kommer säkert in i allt efter hand. Men visst är det alltid mycket i början på en ny arbetsplats.

    Kram

Tack för att du har något att säga!

