Drip dropp, godisstopp.

En härlig helg har passerat förbi. En nästan alldeles för härligt. Eftersom att intaget av förbjuden ”frukt”(godis,vin, kex) har varit alldeles för hög. Dock har träningen inte avbokats så lite på minussidan har det legat. I fredags var det tjejmiddag mellan 18-00. Cyklade hem på Kristoffers cykel som har ett skevt framdäck. Det går att cykla på i nyktert tillstånd. Men det gick ganska bra hem också, måste jag erkänna. Kanske var det den friska luften som fick mig att fokusera haha. Nä, så mycket blev det inte… Lagom.

Efter frukosten på lördagen blev det dusch och efter det var jag en människa igen. Ut i lekplatsen och vara där hela eftermiddagen. Och eftersom att onyttigheterna stått i fokus blev det kycklingsallad till middag 😉
Idag firades Kristoffer av sin bror med familj. Vann 30 kr på triss! WoW.
Nästa födelsedag är Alexis. 3 år den 19 april. Och vad hon ska få i present? Hela världen om jag kunde! Hon fyller år mitt i påsken.
På tal om påsk så har jag idag gjort ett ”huckle” åt Alexis hon kan ha när hon ska vara påskkärring som hon vill. Funderade på att göra ett åt Novalie också men hon sliter bara av sig allt som sitter på skallen, nästan till och med håret, så det är nog ingen idé. 

Jag har ont i handleden efter att ha virkat en del och helst skulle jag vilja göra några ”äggvärmare” att påskpynta med. Får vänta ett par dagar sedan är det på’t igen. Sen ska jag påskvirka 😉
Kristoffer sitter inne å försöker få Alexis till att sova. Den där klockan som vreds fram idag har ställt till det för den biologiska så det blir säkert konstigt ett par dagar nu. Med nattning osv. Skulle skippat vilan idag, då hade det blivit bättre för Alexis del 😀

Nu tar jag kväll, än är helgen inte helt över!

One thought on “Drip dropp, godisstopp.

  1. Blev en del utsvävningar här i helgen också tyvärr. Fast samtidigt var det trevligt. Veckan fortsätter i samma anda vilket väl inte är lika bra…

    Ha en bra tisdag!

Tack för att du har något att säga!

