Belöningar

Det blev inget dubbelpass igår. Jag som skulle lägga i andra växeln denna veckan. Men jag är förkyld och just kondition passar inte då. Egentligen är det ganska otrevligt att träna med rinnande näsa och ett flås som kommer direkt. Men jag tänkte testa idag med UX som står på schemat. Sen får vi se hur det känns efter. Känns det reko kan jag fortsätta träna i veckan. Men mina aningar är att förkylningen kommer vandra vidare. En sida du kan kolla om du känner dig krasslig men ändå vill träna är www.kanjagtrana.se Och vid förkylning så säger den, troligtvis inte. Men skam den som ger sig haha.

Jag har, senast jag vägde mig, kommit fram till mitt första delmål. Där inväntar en oätbar belöning. Ett litet sådant. Ett plånboksmobilskal till min iPhone 5s. Så nu kan jag börja leta efter det perfekta! Sedan vid nästa delmål, när jag gått ner 5 kilo till så väntar en annan belöning nämligen nya träningskläder och skor. Men det känns som om att det kommer att behövas innan de där 5 kilona är avklarade. Vi får se hur det blir med den saken. Efter ytterligare 5 kilo så ska jag frissera håret och kanske till och med färga det. MEN, 5 kilo i taget.

Tack för att du har något att säga!

