Bilder

Alex my lovely brother har efterfrågat mer bilder här på bloggen och det har väl egentligen jag också. Tycker själv att det är roligare att läsa bloggar som bjuder på bilder lite då och då. Nu var det inte så jättelänge sedan jag bjöd på bilder även om de är tämligen få. En del gånger visar jag inte bilder för att andra personer är med på dom, sådana jag inte känner. Och då vill jag inte visa dom här just för att de kanske inte vill bli ”uthängda”. Vissa som jag känner får helt enkelt säga till om de finner sig själva här på bloggen. En del kan jag fråga om jag får lägga ut liksom. Det får jag lov att respektera. Alla är inte lika öppna för den här cybervärlden.

Men Alex, och alla ni andra, håll till godo:

Detta bildspel kräver JavaScript.


Idag ska det ätas rotmos med fläskkorv. Det ska även Novalie äta. Eller jag tror inte vi ger henne av fläskkorven och hon har självklart ingen saltad mat! Ska bli spännande vad hon tycker om det. Hon gillade ju farsans lasagne. Bäst att vänja henne vid hemlagat så att hon inte enbart vill ha industrilagad mat sedan! 

Nu är det dags att hämta storasyster ifrån förskolan. Fullt ös resten av dagen. Det blir som en ”lugn stund” vid träningen ikväll 😉
Ha en bra torsdag!

Hoppas du är nöjd över bilderna Alex. En del har du säkert redan sett.

3 thoughts on “Bilder

  1. Vilka härliga bilder på er! Kul att få se hur stor Novalie blivit. För att inte prata om storasyster i familjen 🙂 De verkar ha så roligt tillsammans!

    Ha en fin fredag

Tack för att du har något att säga!

