Återigen gryr dagen.

Oj vad det har rasslat till bland mina läsare. Kanske är det för att en och annan är nyfiken på om jag kommer skriva mer om min fader som ligger… låg… på sjukhuset? Svaret är nej. Eller jo. Han är utskriven. Frisk som en nötkärna igen. Eller nä, det är han inte.
Men av nån anledning blev han utskriven… Resten är historia, eller ja. Det lär inte vara slut än, detta är bara början.

Idag är det tisdag. Vilken innebär ett expresspass med spinning ikväll.
Till middag har Kristoffer bestämt att det skulle vara skomakarlåda. Vet inte om jag någonsin ätit det!
Och resten av matveckan ser ut så här:
Onsdag: Kycklinglåda(eget recept)
Torsdag: Ugnsrostad långpanna(vi kommer inte äta pannan, bara innehållet som läggs i den)
Fredag: Egengjord pizza (Alexis har bestämt)
Lördag: Toms ”Colakarré” med rostad sötpotatis och en coleslaw
Söndag: Något med fisk.

Annars idag är det väl det gamla vanliga som gäller innan hämtning av Alexis på förskolan. Städa upp alla leksaker hon lyckades få fram imorse! 😀
Dagen kommer bli lång för Novalie ville ligga å dra mig i håret kl fem på morgonen. Sedan klappa min kind för att avsluta med att riva mig på och i munnen. Sen gosa lite och göra om hela proceduren med lite hånskratt mellan varven!
God morgon!

3 thoughts on “Återigen gryr dagen.

Tack för att du har något att säga!

