Ett litet tillfrisknande.

Igår var första dagen på hela veckan som jag kände att jag faktiskt kunde höra något annat mer än att ligga ned och bara glo. Veckan har varit blaha rent fysiskt.
Jag som inte varit ute på hela veckan ville bara ut i det fina vädret igår så vi gick till den stora lekplatsen så att Alexis skulle få ha lite roligt nu när hon blivit frisk. Så efter hennes middagsvila gick vi dit 🙂
Kameran var med såklart.
Bjuder på lite kusinbilder från förra veckan och bilder från igår.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Idag ska Novalie på liten tidig 5 månaders kontroll vilket även innebär spruta. Så idag ska det inhandlas mer alvedon om det är så att hon blir dålig av den. Det blev hon inte sist men ena gången är kanske värre än den andra och då är vi redo!
Trevlig måndag.

4 thoughts on “Ett litet tillfrisknande.

  1. Äntligen ett litet besök hos dig … 🙂 Vilka fina bilder. Du är en bra fotograf (vad har du för kamera? Min gick sönder för flera år sedan och så har jag hankat mig fram med mobilen men känner mig sugen igen att skaffa en ”riktig”). Dina små ”snorungar” är verkligen för söta.

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

