Sjukstuga

Den ena gästen efter den andra är vad det har varit här. Min syster kom hit förra veckan å stannade några dagar. Hon å hennes lilla familj förstås. Sen när de hade åkt hade vi ett andrum på några dagar sedan kom Emma B och sov över i två nätter.
Vi var igår och hälsade på våra gamla lärare på skrivarlinjen. Alltid lika trevligt.

Dessförinnan, i fredags, var det buspalatset för hela slanten med kusinvitamin. Alexis hade längtat så himla mycket och tyckte att jag och Novalie kunde åka hem utan henne. Alexis hittade även en annan kompis där som hon började leka med straxt innan vi skulle åka hem. Hon klarade dessutom det mesta själv, stora tjejen.
Som dessutom har slutat med napp och inte för att skryta har det gått strålande.
Vad som inte är så strålande är att jag har 39 graders feber och ont i halsen. Tro inte att jag är själv om det, mina två tjejer har också feber. Alexis är snorig.
Tur att karln i huset är frisk och kan ta hand om oss.

Tänkte att jag skulle orka dagen själv så han stack till jobbet men jag insåg faktum att det inte skulle gå å ringde hem honom igen.
Ska, när jag är frisk nog, lägga upp lite bilder från besöken jag har haft! 
Nu intar jag liggläge och inväntar glassen Kristoffer är och handlar.
Kuckelemuckmedicin. 

One thought on “Sjukstuga

  1. Krassligt här också men jag försöker vackla till jobb. Hög feber med två små barn, det fungerar inte! Några timmar ok men inte en hel dag.

    Krya på er!

Tack för att du har något att säga!

