Et tu tre.

Detta bildspel kräver JavaScript.


Bilder från förra helgen… som jag tänkt lägga upp hela veckan men har helt enkelt haft fullt upp med annat.

Idag har jag dessutom hämtat en tripptrappstol åt äldsta damen så att den yngsta kan få provsitta barnstolen 😀
Jag måste bli bättre på att ta bilder, har jag kommit på. Vi har ju en systemkamera som jag la ned tid på när vi fick den men den ska användas mer. Så att vi sedan kan sitta ned och minnas den tid som är. Bebistiden är så kort. Otroligt kort. Jag har en till bild, en i mobilen, som jag måste lägga upp. Som jag nämnde i förra inlägget.
Jämföra flickorna vid samma ålder så ska ni får gissa på vem som är vem 😀

Nu är det fredag. I helgen ska jag träna och så ska vi till ungarnas farfar som fyllde förra helgen men då hade han minsann fullt upp 😀
Trevlig helg och ät inte för mycket av det goda!

Tack för att du har något att säga!

