Bilder

Lite bilder från cirkusen och födelsedagsfikat hos mig.
Bland annat en på Alexis när hon hoppar i sängen som hon INTE får 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jag hade lite halsont i går och efter en promenad på 6 km slog förkylningen ut och här sitter jag och snorar! Bara inte Novalie blir drabbad.Försöker att inte pussa på henne allt för mycket men det är som att säga till smöret att inte smälta i solen…
Jag har dessutom två bilder jag skulle vilja att ni kikade på men det får bli i nästa inlägg. Ena bilden är inte inlagd i datorn än 😀

Imorgon är förskolan stängd så då blir det snoriga jag som får försöka underhålla en 2½-åring så gått det går.
Ha en trevlig torsdag.
*Snörvel*

3 thoughts on “Bilder

Tack för att du har något att säga!

