Cirkus ikväll.

I helgen hade jag lite födelsedagsfika här för mig. Det var trevligt.
Jag bakade bullar och en rulltårta till. Ica hade gett mig en tårta från frödinge på min födelsedag. Jag valde jordgubbstårtan. God för att vara en köpes + nedfryst tårta. Självklart var den tinad när vi åt den 😉   så gott som.

Nu är det ett år till nästa födelsedag.
Undra om jag kan fira den med att börja skolan igen? 😀 Spännande år 2014. Men än är 2013 inte slut och mycket skall hända innan det är över.

Idag, tex, ska vi på cirkus skratt som den heter. Vann biljetter genom det bolaget vi bor hos. Tiderna är lite knepiga dock. Halv sju till halv nio ikväll. Med andra ord så börjar showen när Alexis i normala fall ska göra sig i ordning för sängen. Därför låter jag henne sova en lite längre vila idag, nu, på dagen så hon är på sitt bästa humör under cirkusen. 
Sedan vann jag bara två biljetter… Så jag vet inte om vi alla kommer in ens. Det återstår att se. Finns säkert en lösning 😀

Trevlig måndag!

2 thoughts on “Cirkus ikväll.

  1. Vad roligt! Hoppas det löser sig med cirkusen. Att gå på cirkus har jag alltid tyckt vara jättekul. Jag var för något år sedan med Alice och På men Alice var ganska rädd för det mesta … för clownerna mest. Men efteråt var hon stolt att hon varit på cirkus och berättade det för alla som ville höra.

    Kram!

  2. Grattis till biljettvinsten.Hoppas att det löser sig. Själv är jag lite kluven inför det här med cirkus. Även våra barn vara lite rädda… Äldsta fröken var så spänd att hon somnade och sov sig genom halva föreställningen!

    Hoppas ni får det trevligt!

    Kram

Tack för att du har något att säga!

