Down, down.

Jag har väl inte riktigt börjat köra som jag vill. Som jag nämnde i mitt senaste inlägg så ska jag återuppta träningen nu när ungen är ute. Har kört första rundan som Olga skriver om i sin bok.
Många av övningarna har jag gjort på grupptränigen förr. Men det känns att formen inte är vad den var innan. Men jag ska kämpa på.

Dessutom så är det inget frosseri av godsaker heller som det varit i princip hela sommaren. Jag håller mig till helgen för ett total stoppförbud förvärrar bara allt för mig då jag alltid gjort det förbjudna haha 😉
Efter första passet kändes det bra. Imorgon om Novalie tillåter så ska jag gå en timmes promenad efter att jag lämnat Alexis på förskolan.

Jag ska få detta på rutin å det tar ju ett tag men jag mår så bra av att hålla igång. Jag ska inte väga mig förrän i december. Innan dess får jag märka förändringen i spegeln å på kläderna. Amningen har hittills hjälpt mig med viktnedgång så jag ligger under inskrivningsvikten men jag vill ännu längre ner.

Slutade med LCHF när jag plussade å då hade jag gått ner 13 kg. Upp ca 9-10 kg under graviditeten. Gick ner 12-13 kg två veckor efter graviditeten å jag tänker inte gå upp igen utan tänker gå stadigt neråt å sedan se vad vågen visar innan det är dags att njuta av all julmat.
Så lycka till med det säger jag till mig själv. Å lycka till med era mål också!
Sötebrödsdagarna är förbi 🙂

Postat med WordPress för Android

One thought on “Down, down.

Tack för att du har något att säga!

