Home sweet home.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Lite bilder ifrån vår västerbottenvistelse. Nu är vi tillbaka på våra marker och jetlagen har försvunnit. Det kändes onekligen som om att jag led av jetlag efter att ha kört i typ 11 timmar. Inte det bästa resesällskapet heller. När ungarna sov var det tyst i baksätet vilket innebär att jag nästan kör i diket av tristess. Nu skedde inte det utan jag sa till resesällskapet att skärpa sig haha. 

Det var skönt att slänga sig på sängen när vi väl var framme.
Det var en härlig semester uppe i norr även om vädret inte är vad vi helst hade önskat… vilket var typ 25 grader och sol utan stormvindar 😉
Men det blåser ta mig fan inte mindre här hemma. Visst, det är mer plusgrader men blåsten blir vi inte av med. Och det kan faktiskt vara skönt med vind när det är varmt men då ska det vara ljumna fläktar, om jag får bestämma.

Jag har kommit på att jag, eller typ alla i allmänhet, aldrig är nöjd med hur vädret är. Är det varmt så är det för varmt, eller så blåser det eller, eller, eller. När det är vinter är det för kallt eller bara blaskit och blött och, och, och. Så jag tar vädret som det kommer och gör saker ändå. 

Igår var vi på fyraårskalas och ikväll ska vi käka middag hos Kristoffers bror där även svärmor huserar några dagar framöver. 
Sen ska vi även träffa Frida med familj i veckan för att spendera ett par dagar i deras stuga. Så nog ska vi få rätsida på Kristoffers sista semestervecka!
Kommer bli tomt och lite tråkigt när hans semester är slut. Då ska jag styra båten själv.
Tur att jag är en supermamma.

2 thoughts on “Home sweet home.

Tack för att du har något att säga!

