Kommer du snart?

Nu har jag fått godkänt på sista provet i matte 2b. 
Så nu du lilla bebis, nu kan du komma.
Dessutom så har vi spikat ett pojknamn nu. Det har varit lite fram och tillbaks på den fronten men nu tror jag att det är spikat… Hmm. Ja, det är det nog.

Flicka: Novali 
Pojke: Lennon

Känner fortfarande ingenting. Känns inte som om att något skulle vara på G.
Kanske en aningens mer tryck nedåt men inget annat.
När jag väntade Alexis blev det 6 dagar övertid och de dagarna var med massa förvärkar och sammandragningar för att sedan blir till riktiga värkar och helt olidligt.
Inga roliga dagar och jag hoppas jag slipper det denna gången.

Jag har hela tiden haft en känsla att vi INTE kommer gå över tiden.
Beräknat på lördag så än finns det dagar att titta ut på.
Någon som har några tips på sådana där myter som kan påskynda det hela?
Hallonbladste, gå i trappor, putsa fönster, äta stark mat, äta mycket ananas…
Ha sex… men det är uteslutet för jag känner mig som en ångvält.

Nu är det full fokus på barnafödande.

3 thoughts on “Kommer du snart?

Tack för att du har något att säga!

