När?

Den lille är beräknad till nästa helg och än känner jag ingenting. Nada, inte ett jota. Lillen rör sig å bökar på.

Jag hade en önskan att det skulle ske denna helgen men har ångrat mig. Av den enkla anledningen att jag fick blackout på provet å ska göra om det på måndag. Vafan hände liksom?
Men jag vet att jag kommer spika det nästa gång. Kanske bebis känner på sig när det är lämpligt att komma ut?

Jag blir nästan stressad av att inte veta när och hur allt kommer starta. Kommer vattnet gå? Hur många dagar med värkar kommer jag gå denna gången? Eller går allt superfort så vi får föda i en ambulans? 10 mil till BB.

Pappa har kommit upp till norr nu för att stanna till bebisen anländer. Vilket gärna få ske snart å inte för att bli av med pappa utan för att slippa vara så osmidig å trött. Pappa ska ta hand om Alexis medan vi är på förlossningen.

Mycket som snurrar i skallen men jag är fett taggad på att ta mig igenom det där maratonet å sedan älska å ta hand om den lilla varelsen för resten av mitt liv.

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “När?

  1. Spännande.
    Hur många gånger man än föder är det alltid lika spännande 😀 o jag hoppas allt kommer gå bra för er ♥

Tack för att du har något att säga!

