Utlovade bilder.

En och annan bild från kalaset och en och annan bild från i påskas:

Detta bildspel kräver JavaScript.


Delade inte med mig av allt för många bilder då alla kanske inte vill hängas ut här? 😉

Ursäkta att det tog en hel vecka att komma med ett nytt inlägg men jag är höggravid och dessutom pluggat massa matte så att jag kan göra det sista provet i kursen innan bebisen tittar ut. Har planerat att göra provet på torsdag. Är klar med allt så behöver bara lite tid att plugga på och gå igenom det vi har gjort sedan de senaste provet.
Men detta kapitlet, statistik, var busenkelt så jag hoppas att jag har hjärnan med mig på provet 🙂 Blir jag godkänd på det och är saken biff. KLAR med matten!!! Vore så himla skönt.

En uppgift som liksom gör mina axlar lättare. Då kan jag endast fokusera på mitt nästa uppdrag, att föda barn.
Än har jag väl inga direkta känningar mer än lite fler sammandragningar och inte lika hårda sparkar från bebis. Som dessutom har givit mitt ett blåmärke som gör ont!! Ett blåmärke inifrån som syns en gnutta utanpå. Helt sjukt egentligen. Att en sådan liten kan misshandla sin moder på det viset 😉
Finns ju bebisar som brutit revbenen på sin mamma. Jisses.

Jag lovar, att bara för att jag är klar med matten långt innan jag borde vara det så kommer bebisen att komma nu till veckan och ställa till min planering. Den lilla jag har.
Jag ska försöka knipa igen, även om jag hemskt gärna vill gosa med bebis NU!

Jag bara skriver om bebis. Jag har ju en unge till som är det underbaraste jag vet. Hon babblar på i hundratio och det är helt sjukt vad hon utvecklas snabbt nu. En del saker kan inte ens jag ta in att hon faktiskt kan. Har man fyllt två år så ska det väl märkas? 😉

One thought on “Utlovade bilder.

  1. En riktig vildbasare som du bär på! Men nu är det väl inte speciellt lång tid kvar. Hoppas du hinner göra provet innan för nog vore det väldigt smidigt.

    Kram

Tack för att du har något att säga!

