I did it

Hade matteprov i måndags och jag klarade det.
Jag trodde att det skulle vara mycket svårare. Kände mig ganska säker inför provet men allt beror ju på frågorna. Om de är frågor på just DET lilla jag inte fått in i skallen men det var det inte så det gick bra. Nästan full pott.
Så nu kan jag släppa det och gå vidare. Försöka få in allt det nya vi ska lära oss för att sedan vara väl förberedd för det slutliga testet.

Jag hoppas ju kunna vara klar med kursen innan bebisen tittar ut men det kan ju bli lite när som. Jag vill inte gärna skriva att jag hoppas att jag går över tiden för att hinna med matten men det vore bra, i alla fall några dagar! 😉
Jag kommer ångra att jag ens yttrat dem orden. För det är ta mig fan inte kul att gå över tiden. 
Men som min syster sa, hellre gå en vecka över tiden än att föda sex veckor för tidigt som hon gjorde. Och det kan jag hålla med om.

Idag gick det fort att gå från lägenheten och till bilen för vi hade sällskap av en katt som gick runt våra ben och puffade på oss.
Alexis tyckte att det var kul. Ibland jagade katten henne och hon tjöt av glädje. Hon kallade katten för Ville. Hon kanske inte ser skillnad på vår katt och den där utekatten.
Katten var så hängiven att jag nästan trodde att jag skulle behöva köra på den när vi skulle åka till förskolan. Men katten var smart och hoppade upp på ett räcke. Där kunde jag se den under hela tiden som jag backade och körde därifrån. Så ingen död katt här inte 🙂

Trevlig tisdag!

One thought on “I did it

Tack för att du har något att säga!

