Helgen i sin korthet.

Helgen var bra men kort. Tog det mest lugnt.
I söndags var vi och tittade på Alexis kusin när han spelade bandy. Vann alla matcher.
Dom var riktigt duktiga på skridskor, om jag jämför med mig själv som är som bambi på hal is.

Inatt har jag/vi inte sovit något alls. Alexis har fått feber och kunde liksom inte riktigt komma till ro och somna i natt. När vi väl trodde att hon hade somnat så vaknade hon igen efter en stund. Så höll det på hela natten så ingen ro. Hon har dessutom sovit en hel del idag. Önskar att jag kunde komma till ro efter att jag varit uppe å ätit frukost och fått i mig kaffe.

Jag ska inte vara långrandig. Bjuder på lite bilder från i söndags istället.
Kunde lagt ut fler men då de inte enbart är bilder på oss så låter jag bli 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

4 thoughts on “Helgen i sin korthet.

Tack för att du har något att säga!

