Syskonvagn

Vi har bollat fram och tillbaks om det där med syskonvagn. Alexis är precis två när bebisen anländer och orkar säkert inte stå långa perioder på en ståbräda. Men så finns det en grej som man kan komplettera ståbrädan med. En slags stol. Men den ser inte alls så bekväm ut.

Vi tänkte att bebisen kan komma först och då får vi se om behovet uppstår. Men nu när det börjar närma sig så har jag börjat tänka på det där igen.
Syskonvagn.
Kollade runt lite på nätet, jämnförde priser osv. Har sett en vagn i butik som jag tyckt om, Carena dubbel swing.
Efter att ha gjort en liten undersökning Ang. utbudet av syskonvagnar så föll lotten på Carena dubbel swing plus en liggdel till minstingen.

Så nu behöver jag inte vara orolig över att jag kommer känna mig instängd med två barn. Då ere bara till att ta vagnen å ut å gå.
Nu ere bara att vänta på leveransen… å längta tills vi kan ta den första turen med båda barnen!

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “Syskonvagn

  1. Vi hade en ståplatta och det fungerade bra. Vi har 22 månade mellan barnen. Men vi såg ändå ett behov av syskonvagn så det införskaffades också. Speciellt om man är iväg längre tid så behövs det. Men ”på min tid” kunde inte en nyfödd bebis ligga i en syskonvagn så det blev liksom ett överlappande….

Tack för att du har något att säga!

