Alla<3dag.

Jag har planerat lite inför alla hjärtans dag.
Jag beställde en liten present till Kristoffer på nätet i förrgår. Igår kom det med posten. Lokalposten eftersom att det kom ifrån ett företag i stan.
Kristoffer var den första att lämna hushållet därför var han den första som såg paketet. Jag trodde att jag skulle få hämta det på posten men icke. 
Det var inpacketerat och så, han kunde inte se vad som fanns i. 
Men det var en stor stämpel på den BOLLNÄS BANDY.
Och varför var den adresserad till mig när det är han (och Alexis) som är bandyfan?
Det kunde man ju undra…

Jag hade ställt lite frågor om hans telefon också. 1+1 = suportergrej till telefonen.
Hade det inte stått bollnäs bandy på paketet hade han aldrig klarat att räkna ut vad det kunde tänkas vara…
Så därför fick han sin present igår.
Det var ett mobilskal med loggan för bollnäs bandy.
Jag som tyckte att jag var så hemlighetsfull. Men icke.
Jag har redan nu en plan på vad han ska få när han fyller år i mars. Men det tänker jag vara bättre på att smyga med…

Jag köpte en present till Alexis igår i alla fall. Som hon ska få på alla ❤ dag.
Den ska hon INTE få innan.
Sedan har jag planerat lite om själva dagen. Inte bara presenter.
Men det tänker jag inte yppa något om. 
Någon överraskning måste det ju bli.

Brukar inte bry mig om alla hjärtans dag, inte nämnvärt i alla fall.
Det är roligt att ställa till med mindre festligheter mitt i veckan, så varför inte? 

4 thoughts on “Alla<3dag.

  1. Jag har köpt små presenter till grabbarna och sambon ska få lotter och godis. Gillar också att få ”festa” till det lite mitt i veckan 🙂

    Jag har också haft hm´s mamataights … och eftersom jag typ bott i dom har dom hunnit blivit alldeles utslitna 😉 Så nu blev det ett par mjukisar istället som jag kan strosa runt i 🙂

    Kram
    http://www.elinteg.se

  2. Lite extra omtanke är aldrig fel oavsett dag. På ett sätt tycker jag att Alla hjärtans dag är ganska så gullig även om det mest är affärerna som tjänar på det…

    Kram

  3. Mys att planera all hjärtans dag… Själv jobbar jag till 18.30 sedan är Marcus och barnen på fotbollstränin till 19.30 så vi tänkte mysa till det på fredag istället 🙂
    Coola namn ni hittat. Blake, var inte han gift med alexis i dynastin? Känns väldigt bekant att para ihop de namnen.

    • Det lät inte allt för roligt men spelar roll. Bara man gör något ihop nån gång.

      Lägg av??! Haha, kan ju tro att jag är fan av den serien eller något.
      Aldrig ens sett den. Måste jag kolla upp. Sjukt i så fall.

Tack för att du har något att säga!

