Helgen i sin korthet.

I lördags var vi på middag hos Alexis kusiner. 
Trevligt, som vanligt. Alexis bara tjatar och tjatar om dom 😉
Nu när hon har varit där så snackar hon om vad de gjorde dagarna i ända.

I söndags så var vi å shoppade kläder en sväng innan vi begav oss till Alexis farfar.
Jag tänkte hitta mig leggings. Tittade på mammasidan på H&M och hittade ett par svarta. Testade dom och de var så supersköna och jag visste där och då att jag skulle bo i dom så jag köpte två stycken. Synd att det endast fanns i svart.
Det var rea på amningstoppar också, så köpte även en sådan.
Det är skönt med leggings nu när jag är gravid. Inget tryck ifrån hårda kanter eller skärp.
Skönare att sitta på huk, böja sig ner och alla fysiska övningar som krävs när man har barn 😉

Kristoffer köpte nya byxor och ett par t-shirts och Alexis shoppade loss hon också. Hon har verkligen växt på sista tiden då allt i 86 verkar vara för kort.
Tröjorna är bra i armlängd men inte i kroppslängd. När vi då går över i 92 så är det armarna som är långa och kroppen bra.
Jag påminns hela tiden om att den lilla damen snart är två år.
Och dessutom snart storasyster. 

Väl hemma så var klockan mycket och Alexis som somnade i bilen och fick somna om i sin säng. 
Jag längtar redan till nästa helg, bara för att då är det helg.
Även om jag vet att det blir massa plugg då det är prov på måndag.
Heja mig.

One thought on “Helgen i sin korthet.

  1. Jag minns att det var skönt att ha bekväma kläder på sig. Första gången hade jag två mammaklännningar som jag mer eller mindre bodde i. Lite enformigt men det fick gå. Hoppas pluggandet går bra.

    Kram

Tack för att du har något att säga!

