Mot bättre tider.

Min förkylning nådde sin kulmen i förrgår, på kvällen.
Jag tyckte så synd om mig. Och stackars bebis i magen som har en mamma som hostar hela tiden så hela världen skakar för den lille. Men hen sparkade tillbaks och gav igen.
Men nu, igår, blev jag mycket bättre. Näsan rann inte lika mycket, jag var inte lika seg och skallen var inte på bristningsgränsen när jag hostade.

Idag ska jag till och med ta mig till jobbet. Det var ett tag sedan nu så jag hoppas att det mesta av alla information fortfarande är inprogrammerat i hjärnan 🙂
Men det ska det nog vara, annars finns det ju bra hjälpmedel.
Det är blott 3½ timmes jobb så jag blir inte borta så allvarligt länge.

Kristoffer är ledig till den andra januari så han tar han om den lilla prinsessan. 
Den 30 december åker vi till Västerås för att fira in det nya året hos Frida med familj.
Länge sedan vi sågs, så det ska bli kul!! 🙂

Ska lägga in alla bilder från julafton, kanske kan jag bjuda på några st.
Hoj!

3 thoughts on “Mot bättre tider.

  1. God Jul i efterskott. Har varit dålig på att höra av mig då alla hemma drabbades av magsjuka, sen kom Emma o Dennis på julaftonen så man hann aldrig sitta vid datorn. Försökte skicka ett mess till dig på julaftonen men tji fick jag när jag upptäckte att saldot på mobilen var 0.00 :S. Kan inte fylla på förän i jan.
    Hoppas din / er jul var strålande 😀 Här vart det stora förvåningar när far min gav oss en fotoskrivare var typ allt i ett 🙂 Häromdan blev jag dålig IGEN. Har nyss stigit upp från soffan efter några timmars vila. Kramar i massor,
    Ps ditt hår är SÅ FINT! och skönt att du börjar bli bättre 🙂
    Och det sista, jag tror med du väntar en liten gosse 😉
    Kram på dig !

    • Ingen fara. Förstår att det är fullt upp 🙂
      Vad kul att Emma och Dennis kunde komma.
      Och en fotoskrivare är verkligen susen att ha!
      Vilken bra julklapp.

      Hoppas ni alla kryar på er!
      Kram

Tack för att du har något att säga!

