Prosit…

Läget är… sjukt.
Jag har fått Alexis förkylning och det värkar bara bli värre för varje dag som går.
Fast jag antar att det snart vänder och känns lite bättre.
Ingen feber så vitt jag vet. 

IMAG1947 IMAG1946

Före/efter…
Klippning.
Ingen stor skillnad, tänker ni?
Jo, för jag gjorde flera uppklippningar så jag har liksom mycket mindre hår på skallen.
Vågade inte klippa allt för mycket på längden ändå. Var vågat med uppklippningar.
Den största skillnaden ser man säkert framifrån.

Fast vad vet jag. Det är bara pappa som har sagt något om det. Och då snackade vi på skype, å jag hade uppsatt.
Han såg att det var mindre hår på skallen liksom. Antar att mitt gamla hår gjorde mig tjockskallig 😉
Jag är än så länge nöjd och ångrar ingenting.

Julafton var bra!
Alexis blev inte så rädd för tomten. Och nu tror hon att tomten ska komma varje dag 😉
Men hon får vänta ett år till innan det smäller.
Idag är det annandagsbandy. Kristoffer fick en biljett i julklapp så han ska gå på det.
Bollnäs – Edsbyn.
Jag är med Alexis hos hennes kusiner.

Egentligen kanske jag inte orkar, för jag är sjuk. Men jag är tapper och Alexis har hon det roligare där än hemma med en sjuk mamma. 
Ha en trevlig dag och shoppa inte för mycket på mellandagsrean.

5 thoughts on “Prosit…

Tack för att du har något att säga!

