God Jul!

Jag har fixat för och efterbild på frillan. Men har inte lagt in dom på datorn. Det får bli när julhysterin är över.

Idag är det julafton och jag hoppas att tomten vet med sig att jag har varit en snäll flicka i år. 
Jag har inte sett dagens avsnitt av julkalendern så jag vet inte om tomten har fått bort allt julskrot. Hoppas han hinner fram, för barnens skull.

Julafton… igen. 
Det känns nästan inte som det. Men året börjar gå mot sitt slut och världen börjar sakta men säkert gå under…
2013.
Jag har lika höga förväntningar för det året som för 2011 då lilla Alexis skulle kika ut.
Nu är det någon annan.
Spännande värre.

Nästa julafton har jag två små barn som väntar på tomten.
Två stycken.
Jag behöver ingen annan julklapp, för det bästa har jag redan.
Igår spelade vi bingo lotto men ingen vinst. Kanske för att jag redan har vunnit på livets lotteri.

God Jul på er. Glöm inte att släcka ljusen om ni ska fara hemifrån!
Ta det lugnt på vägarna.

4 thoughts on “God Jul!

Tack för att du har något att säga!

