Jobbfronten

Jag lever!
Det är bara mycket just nu. Vänja sig vid de nya tiderna som kommer vara nu tre veckor.

Även Alexis får en omställning med längre dagar på förskolan men hittills har även det gått bra.
Jag trodde att jag skulle vara mer slut i huvudet om dagarna men det hinner jag knappt bli.
Och det känns som om all information verkligen går in.
Just nu så har jag goda förhoppningar om att kunna klara mig på egen hand sedan.

Känns som om listan på saker att göra förskjuts till helgen.
Och hur ska jag hinna ”bara vara”?
Sådant som tiden får utvisa antar jag. Vad jag vet om helgen är iaf att vi ska till Gävle å träffa Frida med familj. Där ingår även Alexis blivande man. Så det blir kul.

Julpynta händer inte denna helg. Men fönstrena ska få sig en putsning!
Ha det så bra.
Godnatt!

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “Jobbfronten

  1. Inget julpynt före första advent !!! Nej du behöver verkligen inte stressa över julen i alla fall. Vad roligt att du känner att det är kul och att ”det flyter” med jobbet och att lilla Alexis också trivs bra. Lycka till!

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

