Egentligen ingen hemlighet?

Jag tänkte vänta tills jag hade nått bättre att komma med.
Tills jag visste ett mer exakt datum.
Men jag kunde inte hålla mig längre då jag nästan förskriver mig hela tiden och helst vill  man ju skrika till hela världen att det har skett igen.
Att ett mirakel har inträffat.

En sån där liten till.

En sån där liten till

Att Alexis ska få ett syskon, att jag är gravid i V 15 (14+0).
Den 8 maj är datumet än så länge. Ultraljudet kommer berätta nått mer exakt.
Även om det kan bli lite när som i de där tiderna.
Ett litet majbarn lär det bli i alla fall.

Alexis hinner precis fylla två, hamna i trots och då ska vi ha en till.
Hoppas att hon är en snäll trotsunge så att allt är så underbart!
Den som väntar på något gott!

VI SKA HA BARN… igen.

8 thoughts on “Egentligen ingen hemlighet?

  1. Visst är det ett mirakel! Att det kan växa en underbar liten människa inne i en kropp. Det är helt fantastiskt. Hoppas du mår bra. Njut av magen när den börjar puta 🙂 Å Alexis klarar det nog galant att få ett litet syskon. Kul när det är ganska tätt emellan dem, då kommer de ju kunna leka tillsammans. Kram på dig och Grattis ännu en gång! ♥

    • Absolut. Jag längtar tills alla sparkar sparkar igång. Ska bli underbart.
      Början av graviditeten var ingen höjdare men nu kan jag inte klaga mer än på tålamodet som inte är densamma.
      Alexis verkar gilla bebisar så jag hoppas hon kan klara konkurrensen sedan 😉
      Hon tål ju knappt att jag kramar hennes pappa. Då blir det utbrott och hon ska minsann kramas med honom JUST då.

  2. Våra barn är den största gåvan någonsin som vi får i livet. Ett så litet barn men ack så stor gåva, ett litet knyte Men så enormt älskat.
    Stora grattiskramar en en gång ♥
    KRAM

Tack för att du har något att säga!

