Så mycket bättre.

Jag kan inte undgå att skriva om Så mycket bättre.
Jag tyckte att det skulle bli spännande att höra covers på några av artisterna.
Några hade jag inte alls koll på vilka dem var innan jag hörde några låtar med dom.
Kanske för att deras musikkarriärer började innan jag föddes?
Men en låt jag hört förr var Här kommer natten.
Den lyssnade jag på som yngre, relaterade till orden.
Och Miss li kunde inte fått fram smärtan bättre!

Lite lågt ljud på den tror jag?
Men grymt bra!

Jag tycker det är häftigt att se hur en låt kan förvandlas till nått helt annat.
Kul!
Ett bra program helt enkelt och jag önskar verkligen att Håkan Hellström ska vara med där!
Annars får jag väl vänta på hans nya skiva, önska att se han på P&L i sommar och se fram emot en film som är baserad på hans låtar (klar 2014).

Alexis är frisk igen, för att byta ämne.
Nu är hon på förskolan och vaccineringen igår gick fint 🙂
Dessutom har vi Linas Matkasse denna veckan. Idag blir det lax med krämigt avorioris och sötsur sås. Hoppas de blir gott.

Tack för att du har något att säga!

