En vecka och en helg.

En helg är en helg och snart har den passerat.
En vecka till har gått och vad har jag gjort med den?
Jo, en hel del. Egentligen.

Jag har fått veta att det ännu en gång vankas jordens undergång och det är den 21 december. Jag hade tänkt klippa mig då, det kanske inte är en idé?
Jag har lärt mig att jag inte alls har allt tålamod i världen.
Det har slunkit ner allt för många kalorier som jag måste ta tag i till den nya veckan som börjar imorgon.
Innan dess krävs det en benrakning annars kan alla andra gymdeltagare tro att jag egentligen är en varulv.

Det börjar bli kallt och jag vill bara ha sommar.
Längtar till lördag då det äntligen är dags för Så mycket bättre igen.
På tisdag är det föräldramöte, Kristoffer ska gå på det.
Men för att inte prata allt för mycket om den kommande veckan så hände det grejer i den veckan som gick.
Vi hade sedan en tid tillbaks skickat efter en åkpåse till Alexis.

”Installerade” den i vagnen och när Alexis sattes där så sa hon: Mysigt.
Vi var på kalas.
Jag halkade nästan i all leran som är på väg till förskolan men klarade mig. Värre blir det säkert i vinter då det kommer ligga massa hundbajs längst den gångbanan. 

3 thoughts on “En vecka och en helg.

  1. Nu är jag hääär igen … och trivs. Vad du skriver bra Turez 🙂

    Så du menar att jorden ska gå under den 21 december … uj då … I så fall har vi flyttat och packat och slängt och packat upp och flyttstädat alldeles i onödan. Man man får leva på hoppet.

    Kramar till dig och de dina!

    • Ja, det får man verkligen göra. Den här julen är förhoppningarna att det ska bli väldigt speciellt så jag hoppas verkligen inte att världen går under den 21 december.
      Kram

Tack för att du har något att säga!

