Höst/vinter?

Höst är det utomhus, utan tvekan.
Men jag har inte riktigt tyckt att den ska få komma in än. 
Inte förrän idag. Byte av gardiner + lite höstpynt.
Skulle kanske gjort rutorna rena innan byte av gardiner men det orkar inte jag med och det är inte direkt som om att Kristoffer har erbjudit sig heller och han behöver inte heller.
Han som jobbat helg och så vidare.

Detta bildspel kräver JavaScript.


En vacker dag blir de rena och fina igen.
Dessutom så har det snöat på flera ställen i landet och faktiskt bara några mil ifrån där jag bor. Jag som just accepterat att det är höst. Så ska det snöa.
Kanske skulle jag bytt till julgardiner på direkten?

2 thoughts on “Höst/vinter?

Tack för att du har något att säga!

