En massa vilja

Jag skulle vilja klippa och färga håret.
Jag skulle vilja gå å fixa naglarna, för det har jag aldrig gjort.
Jag skulle vilja ha ett stort presentkort på panduro eller jotex.
Jag skulle vilja att min dator fixades (sitter på Kristoffers sedan en tid tillbaks).
Jag skulle vilja att datorn var fixad så att jag kunde fixa min header på bloggen.

Jag skulle vilja komplettera Alexis vinterklädsen innan den första snön faller.
Jag skulle vilja kunna göra sylt av alla dess slag som på löpande band.
Jag skulle vilja ha nya träningskläder + träningsjacka.
Jag skulle vilja ha spinningsskor.
Jag skulle vilja ändra inredningen här hemma.
Jag skulle vilja vara en riktig bullmamma och kunna baka jättegoda kakor.
Jag skulle vilja kunna strunta i alla materiella ting och bara bry mig om mina medmänniskor.

Vilket jag egentligen gör efter som att jag inte har gjort något av ovanstående än.
Men imorgon kväll ska jag faktiskt på en MaryKaysminkning. Så lite glamour blir det.
Ha en bra onsdag.

One thought on “En massa vilja

Tack för att du har något att säga!

