Teknikens under

Jag har kommit på att jag är helt beroende av min telefon. Så var det aldrig riktigt förut.
Men då hade jag inte en så jävla smart telefon som är nästan, NÄSTAN, bättre än min dator. 
Jag kan ringa med min dator också, på skype. Det gör jag nästintill dagligen.
Det gör jag inte med min telefon.
Där smsar jag mest eller blir ringd.

På telefonen kollar jag appar, den första jag skaffade mig var så klart wordpress och efter det wordfeud (adda turez).
Sedan har det fyllts på successivt. Jag har internetbanken i mobilen, skatteverkets app för att kunna deklarera, SFbio, wrapp(presentkort i mobilen att ge bort och ta emot, massa gratis).
Har ni några apptips? Nån smart app som ni inte kan vara utan?

Jag bokar träningspass, skriver in möten. 
Förr hade jag alltid en almanacka, nu har jag mobilen.
Så jo, mobilen är nog bättre än datorn. 

Tack för att du har något att säga!

