5 år av kärlek.

Kristoffer kunde inte ana någonting igår när vi stannade till på vägen hem från Gävle.
Vad skulle jag göra?
Jo, det ska jag tala om för er. Jag skulle hämta upp en tårta som en tjej hade gjort. Hittade henne på en sida på facebook(Björklunds Baksida).

Den har vi smakat på och den var underbar. Hallon och vitchoklad vad den fylld med.

Vi hade tänkt ha spareribs till middag idag men hittade inga tunna revbensspjäll så vi övergav den idén.
Vi marinerade fläskytterfilé istället.
Till det hade vi loaded potatoskins. Allt serverades med coleslaw (tror jag det heter).

Underbart gott!
Fem år tillsammans. Som en kompis sa: Tänk att han stått ut med dig så länge.
Ja, det måste verkligen vara en utmaning. I alla fall i början när vi var tillsammans då jag var så gott som ett vrak.

Ett vrak som han gav kärlek och putsade och dammade av och så är jag en strålande eka idag 😉
Fem år, och resten av våra liv. Fast än har han inte friat…
Jag väntar…

Bilder på den finfina maten kan ni få i nästa inlägg. Har inte lagt in dom på datorn.
Kristoffer var på halvkroppsmassage idag och var lagom mör när han kom hem.
Full rulle med maten direkt så här var det ingen vila.
När Kristoffer var på massage så var jag och Alexis på lekplatsen och byggde sandkakor.
Dagen har varit bra även om jag trott att det varit söndag hela dagen.
Det är bara fredag!!! Underbart!

Trevlig helg!

2 thoughts on “5 år av kärlek.

Tack för att du har något att säga!

