Går det bra nu? Ja, det går bra nu.

Igår blev det en overall, kängor, en halskrage och två klädpaket till Alexis vunnet.
Nu är det bara att invänta att paketen kommer fram.
Hoppas att hon ska kunna ha grejerna men kan hon inte ha dom nu så kommer hon kunna ha dom sedan. Hon är ju inte så stor av sig min lilla tjej.
Och då har hon ändå en mage som står rakt ut 😉

Jag ska ner på stan idag och kika efter nya brallor då alla mina andra är aningen förstora och ser ut som skit på mig.
Kan ju bero på en viss viktminskning men jag är fortfarande ett fetto.
Dessutom så märkte jag på förra veckans träning hur jag var tvungen att dra upp träningsbyxorna hela tiden. De som satt så tajt förut är lite lösa nu.
Själv så märker jag inte att jag skulle blivit mindre, inte på träningskläderna i alla fall.
Eller så vill det bara inte sjunka in i skallen. 

Grattis till mig själv i så fall.

6 thoughts on “Går det bra nu? Ja, det går bra nu.

  1. Kläderna el. måttbandet är bästa sättet att märka sådant, själv märker jag skillnad efter bara tre yogapass (en av alla fördelar, att det ger synbar effekt så snabbt).
    Grattis säger jag också, till båda sakerna.

    Haha, visst är det gulligt med stora magen som står rakt ut. Små nätta töser och så den där ”ölmagen”. 😉

    • Precis. Kanske skulle testa lite yoga jag också. Har tänkt på det länge men har inte blivit av. Har helt enkelt fastnat för zumba och core.
      Ölmage var det rätta ordet. Ser så roligt ut 🙂

Tack för att du har något att säga!

