Skynda att fynda

Vad jag gör när Alexis är på förskolan?
Söker jobb, vanligtvis.
Men idag har jag budat hem en vinteroverall på tradera. Samt tingat ett klädpaket för 100 kr på fejjan. Båda till ett väldigt bra pris.
Så jag fyndar på.

Har lagt ett bud på vinterkängor till Alexis också.
Lagt ett maxbud å budar de över så får det vara.
Jag är på G i alla fall. Men nu får jag ta å ge mig.
Handlar självklart endast nödvändiga saker.
Vintern är i antågande.

Inget är bättre än att göra stora fynd vad det gäller vinterkläder till kidsen.

One thought on “Skynda att fynda

Tack för att du har något att säga!

