Grattis till mig själv och grattis till mitt rika liv.

Det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag. Hurra, hurra, hurra.
Ja, åren går och jag är idag 24 bast. Det är inte mycket säger ni. Jag är ung och har hela livet framför mig.
Ändå känner jag att dessa åren har varit några lååånga år. Särskilt starten i livet men nu kan jag inte be om så mycket annat.
Jag har en underbra egen familj, känner mig trygg och säker i mig själv och har målet siktat framåt.
Jag funderar fortfarande på vad jag vill bli när jag blir stor men en sak är säker: Jag vill arbeta med människor.
Funderar på att utbilda mig inom turism, lära mig lite mer språk och så vidare.

Jag fick en onepiece och blommor i present. Så nu kan jag gosa ner mig i höst och bo i min vuxenpyjamas. Ett väldigt bra plagg att ha när bandyn drar igång å jag är frusen vid hemkomsten.

Full rulle till helgen igen då åker vi till skogs och leta bär + svamp.
Ha en bra kväll! Jag ska äta marängsvish(stavning). Jag har kämpat och gjort marängen själv 😉

3 thoughts on “Grattis till mig själv och grattis till mitt rika liv.

  1. Grattis på födelsedagen som verkar ha varit bra! Visst är du ung så njut. Vår yngsta dotter ska utbilda sig inom turism och det verkar hur spännande som helst! Ha en fortsatt fin födelsedag!
    Kram

  2. Grattis så här en dag i efterskott! Jag har varit frånvarande i bloggvärlden länge nu men ska försöka ”komma igen”. Ibland fattas lusten liksom 😦 …
    Du säger det själv … du har hela livet framför dig. Och … förhoppningsvis … allt det verkligen jobbiga bakom dig. Massor av kramar från en som är sent ute … 🙂

Tack för att du har något att säga!

