Lite snuvig

Alexis har den här veckan blivit snorig men hon var vid gott mod igår när jag lämnade henne på förskolan.

En timme senare ringer dom å frågar om jag har möjlighet att hämta henne då hon endast vill sitta i knä och liksom små gråter titt som tätt.
När jag dök upp på förskolan så låg hon som en hösäck på en av pedagogerna och började stortjuta när hon fick syn på mig.

image

Snoret rann på det lilla flickebarnet. Men hon var inte själv om att vara snorig. Nästan alla ungar där kliade sig om näsan och nös om vartannat.

Som det verkar idag så är hon ju pigg, precis som igår. Här hemma lever hon rövare. Men jag har henne hemma idag så får hon vila upp sig.
Vill inte att hon ska bli sämre så att vi inte kan åka till Västerås på Wilhelms ettårskalas imorgon.

Vi tar nya tag på måndag!

5 thoughts on “Lite snuvig

Tack för att du har något att säga!

