Cykla upp för, upp, upp.

Idag körde jag ett spinningspass och jag gick in med inställningen att köra hårt.
Och gissa vad jag gjorde?
Körde hårt, såklart.
Det var många gånger jag var redo att kasta in handduken men då säger instruktören ”Nu är det bara vilja, KOM IGEN!”
Då är det bara till att hitta den där jävla viljan och cykla vidare upp för den där backen instruktören pratar om. Ja, backe. Jag tycker att det verkar vara ett stort jäkla berg.

Skönt är det i alla fall efteråt då ansiktsfärgen liknar en kokt kräftas.
Det är tur att det är kräfttider nu så att jag liksom smälte in.
Även om det inte fanns några kräftor på träningen precis. Förutom de andra 29 som också cyklade musten ur sig.

Imorgon blir det betydligt lugnare tempo. Då ska jag packa för hela familjen.
Men den här gången blir det inga 70 mil på vägarna.
Nä. En dryg timme kommer vi spendera i bilen då vi ska träffa Frida med familj i deras stuga.
Där är det ingen täckning or what so ever. Precis som det ska vara när man är på landet…
Eller jag menade… urskogen 😉
Kommer bli trevligt. Vi åker när Kristoffer slutat jobba, för han ska ju också med.

Därför säger jag trevlig helg!
Och avslutar med en rytande tiger:

2 thoughts on “Cykla upp för, upp, upp.

Tack för att du har något att säga!

