Bildkavalkaden nästan skövlad

Jag hade tänkt ha en helt annan inledning på inlägget inför den utlovade bildkavalkaden.
Men något hade inträffat just som jag skulle hitta bilderna på datorn.
Jag TUREZ hade råkat radera en hel del bilder ifrån semestern. Helt och hållet.
Jag blev arg, spottade och svor. Satan helvetes jävla vilket pucko.
Så tänkte jag igenom det just inträffade och det kan ju inte bara varit jag som råkat ersätta filer som egentligen ska sparas eller råkat tömma papperskorgen utan att riktigt granska innehållet.
Jag hittade gratis OCH betalprogram, Recuva.
Räddaren i nöden och bilder är räddade.
Nu till ert förfogande:

Detta bildspel kräver JavaScript.


41 bilder av ungefär 250. Det är väl inte att dela med sig med för mycket?

3 thoughts on “Bildkavalkaden nästan skövlad

  1. Tack för tipset! Nu vet jag vart jag ska vända mig nånstans om jag råkar radera bilder 😉 Och jag tycker att du gjort det väldans bra som lyckats gallra bort så många bilder!

    Tore tackar för gratulationerna! Och du var ute på helt rätt dag, för det är idag han fyller år 🙂

    Kram – Elin (En pojkmammas vardag)

Tack för att du har något att säga!

