So far so good

Resan som först var till Västerås gick som på en dans med blandad väderlek. Så var vi där en och en halv dag för att sedan tuffa vidare mot Kalmar där vi redan hunnit avverka en grillkväll med alla syskon och respektive och en dag med Emma.

Jag å Emma åkte i hennes nya bil. En cab. Vi åkte å kollade på tomten som hennes hus ska byggas å vår dröm är självklart att mitt och Kristoffers framtida hus ligger på tomten bredvid. Så idag har vi kikat i.en katalog för olika konstruktiner på hus. Vi får se om drömmen slår in.

Alexis har käkat jordgubbar som om hon hade betalt för det å arg blev hon då vi fick sätta stop. Om nån kunde vara lika bra på att säga stop till mig då jag äter något som är lite för gott för mitt eget bästa 😉

Imorgon vid bra väder så ska vi till Kalmar slott och mysa. Annars blir dagen ganska lugn. Hjälpa farmor med sin dator. Sedan på kvällen blir det över till Öland igen för att umgås med min syster igen.
Hoppas solen skiner på oss!

Semestern har bara börjat. På onsdag vankas det Göteborg.
Glöm inte kolla in mig på instagram = Turez.

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “So far so good

Tack för att du har något att säga!

