Me on Instagram = Turez

Jag tänkte vara motsträvig. Inte alls falla i gropen.
Twitter har inte tilltalat mig alls. Där skulle jag enbart bry mig om följare. Alltid känna pressen att skriva något klyftigt. Det går minst lika bra att göra på facebook.
Men så kom Instagram i min väg.
”En bild säger mer än tusen ord”.
Då behöver jag inte skriva något fyndigt bara ta ett fint kort och fixa ett coolt filter på det och lägga upp.
Kanske med en liten snitsig kommentar.
Eller, som jag såg i en blogg, göra kylskåpsmagneter av de uppladdade instagrambilderna.

Så följ mig på instagram = Turez.
Sedan får vi se om jag får några följare (followers).

6 thoughts on “Me on Instagram = Turez

    • Du måste ha en smartphone och så söker du på instagramappen och så söker du sedan på Turez så hittar du mig.
      Jag är inte så haj på det där heller men det tar sig 😉

Tack för att du har något att säga!

