Om inte solen skiner får vi skina istället.

En regnig lördag så här i juni.
JUNI mina vänner. Nu är det sommar.
Även om vädret inte direkt annonserar om det.
Träningen blev inställd då den skulle vart utomhus. Surt sa räven.

Därför spelade vi nintendo istället. Gjorde vi igår kväll också. För det var verkligen länge sedan vi gjorde det och det verkade som om att vi hade lagt på oss lite mer talang än förr för vi hovade in stjärna efter stjärna i Mario Galaxy 2 (för er som bryr er)!
Och dessutom så är jag bra sugen på en drink till kvällen men det är inte det bästa om man tänker på hur länge det finns kvar i kroppen och vad den gör med min träning.

Men en liten Rosa pantern har väl inte skadat? 😉
Vi får se hur stämningen ter sig ikväll.
Jag hade tänkt erbjuda Kristoffer ett bubbelbad ikväll. Så nattar jag Alexis och allt sådant.
Han måste ju välkomna semestern ordentligt.
Han har semester nu i hela juni. Ska bli skönt att ha honom hemma.
Så vi kan spela ännu mer tvspel 😉

Detta bildspel kräver JavaScript.

I onsdags så kom Frida, Wilhelm och Alexander hit.
På torsdagen så åkte vi till Fridas pappas stuga och grillade. Även om vädret var emot oss.
Men under ett uppehåll gick det alldeles ypperligt att tända grillen och mat det fick vi.
Tog promenad i skogen innan Kristoffer anlände efter jobbet (och innan vi grillade och åt såklart).
Trevligt värre. Den 14 juni åker vi hem till dem i Västerås. En liten längre mellanlandning innan vi drar vidare till Kalmar.

Sommar i all ära och en sommar utan att vara i Kalmar eller på ÖLAND för den delen kan inte passera. Men om det kan jag skriva om när det börja närma sig annars kommer jag bara gagga på så era ögon ploppar ut och rullar över tangenterna. Scrolla upp och kolla på bilderna istället. De är ifrån veckan och nån ifrån förra helgen 😉

6 thoughts on “Om inte solen skiner får vi skina istället.

  1. Härliga bilder! … Hoppas ni får en liiite varmare semesterdagar tillsammans hela familjen än de har varit på senaste tiden …

    Ha det fint!

    Kram!

    PS Här har du en som ALDRIG någonsin har spelat ett TV-spel … är jag unik tro?

    • Hoppas vi också. Men de senaste två åren när vi har haft lite semester så har vi lyckat pricka in full solsken hela veckan! Så hoppas att det håller i sig.

      Ja. Det är verkligen unikt. Skulle jag vilja påstå 😉

Tack för att du har något att säga!

