Vår? Nä, försommar.

Idag (och hela helgen) är det vårmarknad här i Bollnäs. Det ska vi gå på.
Imorgon.
Idag ska jag och Alexis storhandla innan pappsen kommer hem från jobbet.

Innan dess ska vi njuta av lunch på balkongen.
Och eftersom att det inte går att ha något annat än kjol/klänning i detta väder så måste jag raka benen och smörja in dom i fuskbrunt.
Ikväll vankas det mat ute på Alexis farbrors altan.
Dessutom har mina Mary kay-produkter anlänt så det ska jag börja med ikväll.

Och så underbara Loreen som gick vidare till finalen. Vi satt faktiskt och laddade inför det elfte nummret. Att det skulle bli storslaget på något vis.
Nix.
Direkt när hon öppnade munnen(skulle vilja skriva käften men det låter elakt) så var det som om hon hade tunghäfta. Inte alls lika bra som förut. Ändrat på ett vinnande koncept?
Det återstår att se. Tagga för fan Loreen.
Vi ska vinna.

3 thoughts on “Vår? Nä, försommar.

  1. Jag har planerat att ha klänning i dag men mina ben… Nåja, det får gå! Vill någon svimma så varsågod!

    Tummen håller vi i kväll!

    Kram

    Underbar bild på Alexis förresten!

    • Ja, det är sant.
      Och har man vita ben så gör det ju ingen om de inte är rakade för då bländar man ändå de som glor 😉

      Hoppas vi kommer i topp eller vinner 🙂

  2. Tänkte preciiis skriva samma ord som Znogge … en fantastisk, underbar bild på Alexis … så glad … så stor redan 🙂

    Håller också tummarna för Loreen … förstås.

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

