Geblod.nu

Dagens goda gärning

image

Inte att parkera gratis utan jag har lämnat blod.
Det var ett tag sedan just för att jag varit gravid å fått barn å då måste det ha gått lika lång tid ogravid som gravid.

Jag är nålrädd. Diggar inte att se mitt blod sippra ut. Men jag får inte ångestattacker, äter inte någon medicin, mår bra efter tappningen.
Alla vill väl göra en god gärning?
Alla vill väl, om de kan, rädda liv?
Bli blodgivare idag.
Eller läs åtminstone om hur det går till på www.geblod.nu

Du får fika och valfri present efteråt.

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “Geblod.nu

Tack för att du har något att säga!

