And aiiiia will always love yooouiu.

 

Detta klipp har jag sett tusen gånger och jag skrattar så att jag viker mig om och om igen.
Så jävla kul.
Lilltjejen tycker nog att hon kan sjunga hur fint som helst och så går det lite snett!

På tal om småtjejer. Alexis har sin förmiddagsvila, Kristoffer duschar och jag sitter här och skrattar.
Idag ska vi till folkhögskolan som har öppet hus för att hälsa på mina gamla lärare, mest. Sedan är det alltid kul med jippon och de har utlovat en dikttävling.
Vad det är för pris vet jag inte, kanske äran.

Det är vad som är på agendan idag. Vädret tillåter ingen längre utevistelse (om vi inte tar rätt kläder på oss förstås).
Imorgon är det träning som vanligt och så hoppas jag att solen skiner men det ska vi inte tro eftersom att det råder snökaos här i norr. Fast inget som har lagt sig än så länge!
Tur.
Jag trodde vintern rasade ut i måndags.

 

2 thoughts on “And aiiiia will always love yooouiu.

  1. Även här har våren fått ett bakslag! Värmen är borta även om solen visar sig. Lite tråkigt för man hade liksom vant sig…

    Ha en bra dag!
    Kram

  2. Kallt här med … men sol. Bara det gör ju att man blir lite glad. Fast det blåser som attan så det gäller att ta på sig. Ni verkar har trevligt program idag och träffa gamla lärare är alltid kul. Tänker du lämna in någon dikt? Om ifall att så håller jag tummarna förstås att du vinner.

    Kramar till er allihopa!

Tack för att du har något att säga!

